21 juni 2018

Lite kyligt i Göteborg

Nu är jag och gubben i Göteborg. Väldigt kallt och regn när vi kom hit.
Jag trodde att det skulle räcka med en tunn kavaj , det är ju sommar. Men tji fick
 jag. Det viktigaste var att leta efter något att äta. Vi varken åt eller fikade på tåget hit.
Tillslut blev det en god och härlig Oxfilé med  Bea, Rödvinssås och Pommes frites.
Vi var tvungna att leta reda på var vi skall stiga på bussen i morgon. Vi skall upp tidigt så det underlättar att hitta vägen.
På vägen tillbaka till hotellet, köpte jag en långkofta så jag slipper frysa i morgon 👌
Ha en fin kväll !
I morgon är det Midsommarafton, hoppas ni får en fin sådan.
Marmor 


2 kommentarer:

  1. Bra med långkofta,-)
    Bra att vara på plats, ni har väl beställt väckning ,-)))
    Om ni nu alls somnar!
    Mysigt.
    Här regnar det och är riktigt kyligt, det blir täckjacka på sista hundrundan ,-)
    Ha en härlig annorlunda Midsommarafton ,-)
    Vi firar med mamma
    Ha det jättefint.
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  2. Kallt var det här också igår. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...