13 mars 2021

Lördag och besök av Doris

 
I dag är hon vaken och ute med farfar. Det skulle gå till hundaffären på Östgötagatan.
Det är slut på ankbenen som hon gillar. Doris kommer att vara här några nätter. Nu är snön borta igen och plusgraderna är tillbaka👌 Husse och matte har åkt till Sörmland. De har köpt sig ett stort ställe, med skog och fiskevatten, som de håller på att renovera.. Till våren får jag åka dig och se stället. Har bara sett en massa bilder på stället. Skall finnas mycket kräftor i sjön , kommer säkert att bli kräftskiva framöver. 
Nu har kallelse kommit om vaccination. Jag är mycket tveksam att vaccinera mig mot Co-vid19. Det händer så mycket just nu, biverkningar i form av blodpropp. Möjligheten finns att skjuta på vaccinationen om man har antikroppar.

Ha en fin dag/Marmor

2 kommentarer:

  1. Där kommer nog Doris också trivas på stället dom köpt när det finns vatten i närheten. Hon är ju en baddare på att simma ��
    Blir kul för er också att hälsa på.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Doris älskar att vara på nya stället. Hon följer husse hela tiden när han fixar utomhus. Hon älskar åka 4-hjulingen när sonen åker runt. När det blir varmare skall jag och gubben åka dit. Idag blir det mest bilder att titta på.
      Ha en trevlig kväll!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...