2 mars 2021

Nu är vi inne i Mars månad.

 

Nu är det vår i luften, så mysigt! Dagarna går för fort, kanske beror det på att det blir sovmorgon de flesta dagarna. Jag har haft lite att fixa och lära några dagar. Det har varit bara roliga saker. Jag har skrivit i ett tidigare inlägg att jag köpt en ny mobil. Trots att jag haft Samsung mobiler tidigare, har denna mobil lite annorlunda upplägg. Det går sakta men säkert att hitta runt i mobilen nu😉
Nu börjar magen göra sig hörd, bäst att börja förbereda lite mat!

Ha en fin dag/Marmor

 

3 kommentarer:

  1. Ja ni har det härligt med våren på väg. Här får vi vänta ett bra tag till. Fast solen har varit framme iaf. Men det tar tid för snön att smälta.
    Roligt med ny mobil, man får leta sig fram med allt som finns på den ��
    Ha en fin kväll. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  2. Det är underbart att få känna på våren. Inte ofta det är vinter inne i stan. Mobilen verkar bli bra. Den är snabb och bra skärm. Kameran skall vara bra, här inte testat ordentligt ännu.
    Ha en fin kväll!
    Kram❤

    SvaraRadera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...