25 augusti 2021

En matfavorit đŸœ

 

Nu var jag bara tvungen att fixa en Jansson's. Har lÀngtat lÀnge efter just Janson's Frestelse.
NÀr jag var och handlade senast hittde jag basen till Janssons i frysen. Potatis och lök, 1 kg som var fÀrdigskuret i fryspÄsen för 28,90. TÀnkte, jag testar, har ju fryst in Janssons varje Är och det gÄr bra. Nu vÀnder jag pÄ det och börjar med upptinad fryst potatis, Anjovis, grÀdde som jag alltid har hemma.
Efter 1 timme i ugnen pĂ„ 200 grader kunde jag plocka ut en jĂ€ttegod Jansson till middag. 
Jag kan veklign rekommendera den djupfrysta blandningen, som kommer köpas igen . 
Idag Ă€r det grĂ„mulet, regn frĂ„n och till i Stockholm. 

Ha en trevlig dag/ Marmor


4 kommentarer:

  1. Visste inte att det fanns fryst potatis o lök att köpa. Tror inte att jag sett det heller.
    FÄr kolla nÀsta gÄng vi handlar.
    De Àr gott med jansons emellanÄt.
    Ha en bra dag. HÀr Àr det bara regn idag.
    Kram ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag köpte potatis & lökblandningen pÄ ICA. Det finns Àven tÀrnad fryst potatis att köpa. Den har jag ocksÄ testat. toppen bra!
      Nu har det börjat regna Àven hÀr.
      Ha en fin kvÀll!
      Kram ❤️

      Radera
  2. Jaha gÄr det att köpa...vi fÄr testa. Janssons Àr sÄ gott.
    Det Ät vi för tvÄ veckor sen ,-)
    Vi fÄr testa blandningen, bra om det ska gÄ fort ,-))
    Ha det SÅ bra! STOR KRAM Primrose

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har köpt en pÄse till. Hoppas du hittat blandningen i fin affÀr.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

ValborgsmĂ€ssoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vĂ€nner och besökare som tittar in i bloggenđŸŒŸđŸŒč Det kĂ€nns det gĂ„tt lĂ„ng tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...