10 augusti 2021

Ny misstanke

 Det går framåt med mina ben. Jag har tidigare skrivit i bloggen om att det kommit blåsor, som  vätska. Nu har det kommit fler, jag misstänker att jag fått en reaktion av antigen salvan eller ett av bandagen som jag testat 😯. Varit i kontakt med distriktssköterskan. Hon  kommer på besök under dagen och kollar. Jag är hyperreaktiv, det innebär att reaktioner kommer utan att jag vet varför. Det är jobbigt, tar ofta tid innan jag kan använda eller hitta rätt medicin. Det går ofta inte att testa vilket av ämnen som utlöser reaktionen, ibland är det flera ämnen i produkten. Det blev en ny variant  på benlindningen idag. Det märks en förbättring, hoppas det fortsätter👏

Ha en fin kväll/ Marmor



3 kommentarer:

  1. Ajdå vad besvärligt med dina ben. Svårt när du reagerar så också. Hoppas det blir bättre.
    Måste vara jobbigt att ha det så.
    Ha en fin kväll. Kram ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas att snart får kallelse till firman som skall tillverka stödstrumpor efter mina benmått. Lite bättre har det blivit, hoppas det fortsätter så. Jag har hittat en salva som är bra för benet dom fått en reaktion efter deras smörjning.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera
    2. Jag har börjat med allergitabletter själv. Reaktionen är bättre nu👏 fick beröm för att det ser bättre ut.
      Hoppas att kallelsen till firman som skall tillverka strumpor till benen kommer snart.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...