8 augusti 2021

Ibland händer det

 Lite fest får det bli ibland👌
Idag behövdes det då min dator inte ville vara med. Först började min hemsida "spöka" sedan var det fibern som tappade kopplingen ett flertal gånger.
Hemsidan har ändrat utseende på grund av spökeriet. Gick inte att få tillbaka utseendet men allt annat finns kvar. Ni kommer säkert att hitta det ni söker efter, om inte skicka ett meddelande så hjälper jag till.
Nu kämpar jag med mina ben. Strumpor, vätskedrivande och benen i högläge.
 Lite skillnad kan jag se, men det kommer säkert att ta tid.
 Jag väntar på kallelse för mätning av benen. En firma som tillverkar stödstrumpor, kommer att kalla mig för mätning, när de återkommer från semestern. Hoppas att jag kan använda strumpor med kaborrband, de måste vara lättare att ta på sig.
Ha en fin dag/Marmor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...