1 augusti 2021

Några promenader på Södermalm

 Nu var det några dagar sedan jag bloggade. Det har varit fint väder så solen har haft " prio " och lite andra måsten.
Lite bilder har jag tagit under mina promenader, som jag kan dela med mig.

Rosenlundsparken
Mysig med sin grönska och planteringar



 En fin innegård, med många fina växter
                                                                      

En fortsättning är utefter Hammarby kanalen.
Fotot taget i tunnelöppning vid kanalen.



Ha en bra dag/Marmor

2 kommentarer:

  1. Så roligt att se foton. Jag längtar alltid dit när du visar bilder ��
    Hoppas det blir bättre snart med dina ben. Läste i nyaste inlägget att dom ska göra några strumpor till dig.
    Ha en fin dag ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas att de kallar mig till mätning av benen i mitten av månaden. Det är då fint i stan fortfarande. Snart är det karneval vid Nytorget. Förra året ställdes den in. På lördag kommer Bondens marknad att öppna igen, längtar efter att gå dit.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...