28 juni 2021

Ny vecka och fortfarande skiner solen👏

 21 grader och solsken, helt underbart. Skall ut en vĂ€nda med scootern och hĂ€mta de bestĂ€llda  kaffekapslar som kommit till postombudet. 

Jag köper kapdlar frĂ„n Kaffekapslar till bra pris. Denna kaffemaskin tar alla mĂ€rken pĂ„ kapslar, det Ă€r toppen dĂ„ det ofta ginns extrapris Ă€ven i mataffĂ€rer.  Jag har Ă€ven tagit ett nytt antiktoppstest idag och skickat ivĂ€g. Det Ă€r andra gĂ„ngen jag gör det sjĂ€lv.  Finns att köpa pĂ„ Apoteket. Jag Ă€r inte vaccinerad Ă€nnu, har inte bestĂ€mt om jag skall göra det. KĂ€nner att jag vill vĂ€nta ett tag till. Det Ă€r för mycket fram och tillbaka angĂ„ende vaccinet.
Ha en fin dag / Marmor


2 kommentarer:

  1. Bra du tar en koll om du har antikroppar kvar.
    Hur fÄr man svar pÄ den nÀr man köpt pÄ apoteket?
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. NÀr man köper testet pÄ Apoteket Àr det packat i en kartong. Kartongen Àr mÀrkt med svarsadress till labbet som analyserar. Med i kartongen finns en bra instruktion pÄ allat man skall göra. Svaret hittar man pÄ en anvisad adress.
      Ha en fin dag!
      Kram

      Radera

ValborgsmĂ€ssoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vĂ€nner och besökare som tittar in i bloggenđŸŒŸđŸŒč Det kĂ€nns det gĂ„tt lĂ„ng tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...