30 juni 2021

Nytt prov igår!

 Skönt med en svalare dag, kroppen behöver få återhämta sig👌.
I måndags gjorde jag själv ett nytt antikroppstest som jag köpt på Apoteket. Det är det andra jag tagit själv.
Ett stick i fingret och låta blodet ringla sig ner i ett rör och sedan stänga igen med ett gummilock. Packas tillbaka i kartongen och postas.
Igår kom svaret, jag har fortfaranade antikroppar. Stod i svaret att jag har ett bra skydd för att inte li så sjuk ifall jag skulle bli smittad igen. Nu har jag haft antikroppa sedan november 2020, kanske längre då ingen av oss vet när vi hade covid -19. 

Ha en fin dag! Marmor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...