11 juni 2021

Skooten pĂ„ serviceđŸ›”

Nu Ă€r skotten hĂ€mtad för service Jag har fĂ„tt lĂ„na en skoter med tre hjul under servicetiden . Idag har vi  ett underbart vĂ€der, sol och 24 grader varmt.
Det Ă€r mĂ„nga som tar studenten denna veckan. Fast de inte fĂ„r Ă„ka flak, sĂ„ tutar det frĂ„n bilar. Bilar med cab Ă€r poppis. Det visslas och musiken flödar pĂ„ hög nivĂ„. 
Ingen rolig information har nĂ„tt oss idag, den Indiska mutationen har kommit in i Sverige. Just nu nĂ€r det  det öppnas upp för fler personer som fĂ„r trĂ€ffas samtidigt. pĂ„ krogen, idrotten. Bara  hoppas att alla tar sitt ansvar sĂ„ vi slipper ett nytt utbrott. Nu har 3 i familjen fullt skydd, 2 vaccinationer. 4 stycken som har fĂ„tt 1 spruta och vĂ€ntar pĂ„ sin andra. Resterande har antikroppar👌

Ha en fin eftermiddag/ Marmor


5 kommentarer:

  1. Kul att studenterna fÄr lite kul ÀndÄ ,-) Skönt att ni hÄller pÄ att bli vaccinerade, samma hÀr!
    Hoppas folk Àr försiktiga nu, sÄ det inte kommer en ny stor vÄg!
    HÀrligt ute och sÄ fint att du kan fÄ lÄna en skoter under tiden!
    Ha det jÀttefint STOR KRAM Primrose ,_)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det har varit ett vÀldigt firande i stan under natten. Nu fÄr vi hoppas att alla studenter Àr ute frÄn skolan. Inte utan man Àr orolig för att det kommer en ny vÄg. GÀller att hÄlla i borta frÄn större sÀllskap. Skotern testade jag igÄr, den fungerade bra. Det inte nÀr jag fÄr min tillbaka.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
  2. Ser att min kommentar inte kommit med.
    Ja nu Àr det mÄnga studenter o skolavslutningar.
    Vi fÄr hoppas att den indiska mutationen inte sprider sig allt för mycket. Men den har ju fÄtt samhÀllspridning nu lÀste jag igÄr.
    Det gÀller att alla Àr försiktiga Àven om jag tyvÀrr ser det motsatta nÀr man ska pÄ affÀren.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det verkar som vi inte blir av med cotona/delta hÀrjar för fullt.Hörde idag att risk finns att de som Àr vaccinerade och smittas med delta kan bli jÀttesjuka. Ett bakslag om det Àr sÄ, att vaccinationen inte fungerar.
      Ha en fin och?
      Kram❤

      Radera
    2. Inblandade undrar vad det Àr som hÀnder med blogginlÀggen/ svaren. 2 blogginlÀgg kan lÀgga sig pÄ samma plats. Jag gÄr se till att jag ska i Är 2 svar. Ibland hÀnder det att det inte fungerar.
      Ha en fin dag
      Kram❤

      Radera

ValborgsmĂ€ssoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vĂ€nner och besökare som tittar in i bloggenđŸŒŸđŸŒč Det kĂ€nns det gĂ„tt lĂ„ng tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...