13 oktober 2018

Åtta steg bakom

Äntligen har boken kommit som jag beställt.
 Åtta steg bakom av författarinnan Denise Rudberg.
Jag gillar hennes deckare, böckerna är lättlästa, personerna inom polisgruppen har samma namn i alla böcker, underlättar läsningen👌
Nu väntar jag på Keplers nya bok som kommer ut runt den 19 oktober.
 
Idag blev det en vända med bilen till Tyresö. Huset vi byggt själva när barnen var små, såg så fint och fräscht ut. Troligen ny ägare, det såg tomt ut i huset, bara hantverkare som jobbade. Utvändigt var det klart, vit fin puts igen👌 Det kom fram många fina minnen den lilla tiden vi åkte runt i området.
Sedan bar det iväg till affären och handla till helgen.
Imorgon får vi besök av 🐶 Doris och "lillmatte" då måste det finnas godis hemma😉
 
Ha en fin kväll!
 Marmor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...