24 oktober 2018

Nu är det dags,,,,,

att byta däck!
God morgon alla vänner och besökare☕
Det har varit flera avåkningar idag på grund av halka. Har du inte bytt till vinterdäck ännu, så är det hög tid att göra det nu.
Vi bytte till vinterdäck för några dagar sedan, känns bra.
Vi har inga minusgrader ännu men bara +2 i morse. Enligt prognosen blir det troligen 0 grader ikväll.
Jag vaknade tidigt idag, kände väl på mig att gubben var uppe och fixade fika☕
 
Idag funderar jag på att fixa Kroppkakor och använda det receptet som jag publicerade i gårdagens blogg, om inget annat kommer emellan. Både jag och gubben gillar Kroppkakor med rårörda lingon och skirat smör.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...