25 oktober 2018

Ja, se det snöarđŸŽ”đŸŽ”

God morgon mina vÀnner och lÀsare!
Jajamensan, idag kom första snön❄ Tur att det fortfarande Ă€r + grader.
 I gĂ„rdagens blogginlĂ€gg skrev jag att eventuellt göra Kroppkakor. FrĂ„gade gubben ifall han hade lust att göra Kroppkakorna, det ville han testa. Han har vĂ€l börjat komma underfund om att det kan vara bra att kunna laga lite mat😉 Jag har vĂ€l skĂ€mt bort honom under Ă„ren, men det Ă€r aldrig försent att börja testa..
Jag var mentor, talade om hur och varför han skulle göra lika moment. Det gick strĂ„lande och 12 goda Kroppkakor blev resultatet 👌 NĂ„gra Ă„t vi till middag och resten finns i kylen.
Nu Ă€r det dags att sköta om mĂ„nadens utgifter, skönt nĂ€r det Ă€r gjort👌
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Det var bra att gubben fick lĂ€ra sig o att det gick bra ☺ det Ă€r aldrig försent.
    HĂ€r har det ocksĂ„ kommit snö. Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Riktigt roligt att gubben testade pÄ Kroppkakor som inte Àr de lÀttaste att fixa till. Idag bjöd morgonen pÄ - 2 grader, men ingen snö Ànnu idag.
      Ha en fin fredag!
      Kram❤

      Radera

Nu Ă€r jag hĂ€r igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat pĂ„ mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bĂ€ttre. Det var nĂ„gra mĂ„nader sedan jag skrev i bloggen.  Det kĂ€nns som j...