30 oktober 2018

Regn tunga skyar........đŸŽŒđŸŽ”


God morgon!
Det var lĂ€nge sedan som det kommit sĂ„ mycket regn som i natt, och gör fortfarande men betydligt mindre. TrĂ„kigt nĂ€r det blir sĂ„ hör grĂ„tt och trĂ„kigt ute.
Idag finns det inget i agendan, sĂ„dana dagar Ă€r toppen👌
IgĂ„r var det tvĂ€ttdag, sĂ„ skönt nĂ€r allt Ă€r inplockat och tvĂ€ttkorgen Ă€r tom nĂ„gra timmar😉 Bokade en ny tid till helgen för lakanstvĂ€tt. Numera har jag börjat dela upp tvĂ€tten, sĂ„ det inte blir lika mĂ„nga timmar i tvĂ€ttstugan Ă„t gĂ„ngen. Det blir tröttsamt för mina ben pĂ„ det hĂ„rda golvet. Jag har bestĂ€mt att ingen tvĂ€ttmaskin skall installeras i lĂ€genheten,  det beslutet gjorde jag nĂ€r vi köpte bostaden.
Kanske jag fĂ„r göra en omvĂ€rdering sĂ„ smĂ„ningom. I sĂ„ fall blir det en tvĂ€tt och torkmaskin som jag hade pĂ„ landet, den var sĂ„ smidig👌
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu Ă€r jag hĂ€r igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat pĂ„ mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bĂ€ttre. Det var nĂ„gra mĂ„nader sedan jag skrev i bloggen.  Det kĂ€nns som j...