31 oktober 2018

Atjo Atjo prosit

förkylning på gång
Igår var gubben och jag och shoppade i Länna. För blev det en runda på Bauhaus, hittade inte det vi letade efter, men det blev i alla fall 2 stora kassar därifrån. Lite nya adventsljusstakar, lyskransar till balkongfönstren.
Sedan körde vi vidare till Kungs Ängen och köpte formsydda underlakan. Jag gillar dessa underlakan som sitter perfekt på madrassen. Finns även resårband med knappar, knapphål som man spänner lakanet på undersidan👌
Lagom tills vi var klar med lakanslöpet började jag känna mig lite olustig i kroppen. Halsont på högersida som kom fort. Kände mig lite febrig också. Det blev en jobbig handlingsrunda på City Gross, kroppen ville inte vara där utom ville hem. När vi satt i bilen så bröt förkylningen ut😪
Natten har varit jobbig, sovit dåligt och idag så är jag genomsnorig.
Det blir till att ta en lugn dag framför TV eller i sängen med boken.
Ha en fin dag!
 


2 kommentarer:

  1. Nämen så tråkigt att du blivit sjuk.
    Du får krya på dig. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var länge sedan jag var så här förkyld☹ Så jobbigt på nätterna, vaknar varje timme👎Tack för din omtanke❤
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...