1 november 2018

Då är vi inne i November månad

Hejsan och god förmiddag!
 
Idag byter vi månad. Nu går det fort till jul, det märker man när man är inne i affärerna. Det finns  mycket framplockat som de vill vi skall köpa till jul🙂
Såg häromdagen när jag åkte förbi med bilen, att de öppnat en Claes Olssonaffär på Götgatan i närheten av Ringens centrum. Det var en stor butik och mycket kunder som handlade, skall göra ett besök dit när jag blivit frisk.
Den förkylning jag fick i Tisdag är inte rolig. Den kom snabbt, började med ont i halsen sedan kom snuvan och nästäppa samtidigt vilket gör att nattsömnen blir väldigt störd☹ 
 

2 kommentarer:

  1. Hej Om du ser det här nu kan du titta in till mig så ser du bilden
    Ha en trevlig Helg KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  2. Hejsan! Jag ser inget konstigt på din blogg. Du kan skriva ett mail på min bloggsida och förklara vad det är för fel. Ta en bild med mobilen så jag kan se vad det står på meddelandet som kommer, eller vem som skickat bilden eller meddelandet till dig.
    Ha en fin kväll!
    Kramisar❤❤❤

    SvaraRadera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...