18 november 2018

Blir det snö till Advent?

Undrar ifall det blir snö till Advent som SMHI talat om. Det skall tydligen bli en kall och tidig vinter☹ Det är inget som jag ser framemot. snö tar  jag gärna, men inte " smällkall " vinter. Såg att de börjat plocka fram ice bugskängor i sportaffärerna, skall köpa ett par till gubben i vinter. Själv har jag haft mina i flera år, toppen på vintern👌
Idag skall Doris åka hem. Då blir det tomt igen😢. Sonen hämtar henne i eftermiddag.
Förkylningen har vi kvar. Nu är det hosta och mindre snuva, nysningar, så det går väl åt rätt håll.
Ha en trevlig dag!
 


2 kommentarer:

  1. Förstår att ni saknar Doris! När vi är hos min mamma går mannen ut med hundarna till en stor rastgård medans jag pratar med mamma ja han pratar ju också men när hundarna ska rastas idag fanns där en jättefin labradoodle ,-))
    Jättekall vinter kan ju vara kul bara INTE halka!Det gillar jag inte, tipset från dig med icebugs var ju räddningen, SÅ bra och SÅ glad att du tipsade om dom! Utam sånna skulle jag vägra gå ut, varm och lätta är dom också, kanon!!

    Ha en fin kommande vecka! STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  2. Tomt blir det på en gång när hon åkt hem. Bra att det finns en hundgård i närheten av din mamma, så hundarna kan springa av sig👌 Ibland gillar hundar inte vara borta, då underlättade att springa av sig ett tag☺
    För mig räcker det med -5 om dagarna👍
    Ha en fin dag!
    Kramisar❤❤❤

    SvaraRadera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...