14 november 2018

Nu blir det fart i huset igen!

 
Idag kommer Doris och skall vara här några dagar👌 Nu blir det fart på farmor och farfar igen. Även kaniner 🐰 och grisar skall få besök av 🐶
Passade på att köra några maskiner tvätt nu på morgonen. . Känns skönt att slippa tvätta de dagar Doris är här.
Snart blir det en promenad till affären. Förstår inte vart allt tar vägen som handlas hem till kyl och frys😉 
Jag tycker frukten håller sig dåligt just nu. Undrar om det är luftfuktigheten som påverkar eller att frukten i sig blivit sämre nu. Köpt clementiner flera gånger senaste tiden, de är smaklösa och inte bra i kvalitén, likaså är det med bananerna☹
Hoppas det blir bättring framöver😉
Ha en fin dag!


6 kommentarer:

  1. Så kul med Doris på besök och snart kommer ju Morris ,-) Tack för din kommentar! ,-)
    Jag saknar att blogga har försökt börja på två nya bloggar men gillar ingen av dom, först är det krångligt o det känns inte rätt alls, sen vill jag inte betala så det blir det lilla minimala man kan göra.. det känns inte kul det heller.
    Så just nu avvaktar jag hur det blir, ha det jättefint! STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt när Doris kommer👌 Morris har fått pass, kommer i slutet av månaden.
      Gör en ny blogg på blogspot och testa hur den blir. Fungerar den, så kan du flytta dina inlägg till den nya.
      Ha en fin dag!
      Kramisar❤❤❤

      Radera
  2. Då har ni full fart när Doris är hos er ☺ har också märkt att just clementiner o bananer blir dåliga. Sen är clementinerna så smaklösa...inte alls goda.
    Ha en fin helg. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Full aktivitet om dagarna med Doris. Så mysigt att ha henne här. Nu är det snart dags att börja förberedelserna till Advent, tiden går fort. Får hoppas att clementinerna bir bättre framöver,
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
  3. Kul med mycket tid åt Doris ,-)
    Tur att våra har vaccinerat mot kennelhosta inget vidare att få och väldigt jobbigt.
    Frukten här ser bra ut...vi kanske bara har haft tur.
    Njut på med härliga Doris ,-)
    Ha en härlig Helg STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så mysigt med Doris om dagarna. Hon är så snäll och lugn👌 De kanske fått påfyllning av frukten när du handlade👌 Jag märkte skillnaden på frukten jag köpte igår, så även här går det framåt🙂
      Jag njuter för fullt!
      Ha det så fint!
      Kramisar❤❤❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...