27 november 2018

Nu är det dags för lite..........

julklappsinköp.
 
Nu sitter jag och väntar på gubben som är ute på sin motionsrunda. Tyvärr kan jag inte hänga med då den stora muskel i högerbenet vill inte ha motion☹ Jag får klara mig med handlingsrundor ett tag till.
Idag skall jag ut och leta julklappstips. Jag brukar försöka fixa så mycket som möjligt tidigt, så jag slipper all trängsel och köerna i kassorna.
Skall nog köpa en julklapp till mig själv också. Är sugen på en fritös som inte behöver olja, eller bara behöver 1 msk olja. De har varit slut ett tag, men finns nu i lager👌
 
Ha en mysig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...