3 november 2018

Den lever vidare...

min förkylning, alltså☹👎
Inget som jag gillar precis. Jag tror inte jag haft en sådan här förkylning tidigare som finns överallt i kroppen.
Den värsta rinnsnuvan är över, det känns som en ljusning i alla fall. Idag skall jag och gubben ha tvättstugan. Har jag tur har vi 2 tvättstugor, då går det fort.
Det är lördag och Bondensmarknad. Jag tänker inte göra något besök, håller mig inomhus några dagar till så jag blir av med förkylningen.
Vi har en gråmulen dag men hygglig värme för årstiden, + 11 grader.
Nu är det bara 3 veckor tills lilla Morris kommer hem.
 
 
Ha en fin lördag/ Marmor
 
 


2 kommentarer:

  1. Krya på dig! Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för omtanken! Det är bara att gilla läget och kämpa vidare.
      Ha det så fint!
      Kramen

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...