7 november 2018

Snart kommer

rösten tillbaka👌
I tvĂ„ dagar har jag inte haft nĂ„gon röst☹ gubben har inte hört vad jag försöker sĂ€ger till honom. IgĂ„r lĂ€t jag som en "kraxande KrĂ„ka ". Men idag kĂ€nns det som rösten Ă€r pĂ„ vĂ€g tillbaka igen.
Fast det Ă€r grĂ„vĂ€der sĂ„ skall jag ta en promenad till affĂ€ren, första promenaden sedan jag blev förkyld. Det börjar gapa tomt i kyl och frys nu. Det har varit bra att ha en del fĂ€rdiglagad mat i frysen denna vecka. Nu Ă€r det bara att börja om att fylla pĂ„ med hemlagat igen👍
Nu har jag börjat med mina D-vitaminer igen, de behövs nÀr solen gÄtt i vila. Tar Àven
Magnesium som kroppen behöver för normal nerv, muskelfunktion samt förbĂ€ttrad sömn.
För att fĂ„ Ă€nnu mera energi i kroppen blir det en Berocca ibland. Den innehĂ„ller mĂ„nga bra B-vitaminer.
Ha en fin höstdag/ Marmor
 
 


4 kommentarer:

  1. HÀr Àr det ocksÄ krassligt. Kom helt plötsligt som för dig. Vad skönt att det börjar bli bÀttre för dig.
    Berocca tar jag ocksĂ„. .det Ă€r gott ☺
    Ha en fin fredag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ingen rolig förkylning☹ Det tar ca 1 vecka innan man kĂ€nner sig lite bĂ€ttre. Hoppas du slipper hesheten, den Ă€r hemsk.
      Krya pÄ dig och vila mycket, bÀsta medicinen!
      Kram❤

      Radera
  2. Jag har sluppit förkylningar.

    Kramar Tessan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hoppas det fortsĂ€tter sĂ„đŸ‘ŒDet Ă€r mĂ„nga som nyser idag.
      Ha en fin dag!
      Kramisar❤

      Radera

Nu Ă€r jag hĂ€r igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat pĂ„ mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bĂ€ttre. Det var nĂ„gra mĂ„nader sedan jag skrev i bloggen.  Det kĂ€nns som j...