11 november 2018

Singeldagen och Fars dag.

 Jag trodde det skulle vara lugnt i affärerna på Fars dag,  men tji fick jag☹
Det har varit singeldagen som tydligen har bidragit mycket folk till stan. Vissa affärer som inte annars har öppet på söndagar, hade öppet. Affärerna har haft rabatter på sina varor.
Själv var jag inte ute efter något speciellt, utan mest för att ta en promenad. Stannade till vid djuraffären, handlade lite till Doris. Saknades lite i kyl och frys, så det blev ett stopp även på ICA.  De sålde färska Räkor och färsk Krabba för 99:-/kg, rena fyndet👌  Köpte 1 kg räkor som nu finns i frysen.

2 kommentarer:

  1. Tänk vad dom hittar på för att få sälja mer .

    Vi tog oss till ett av vår centrum fikade på fras dag med barnbarn trevligt.
    Kramis

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jobbigt med alla dessa försäljningsdagar☹ Det var en fin farsdag ni gjorde!
      Ha en fin kväll!
      Kramis

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...