21 november 2018

Black Week shopping

Graphics Smilies
 
Hejsan!
Idag har jag Black Week shoppat på Hemtex. De har bra priser på sina frottébadlakan och handdukar. Köp 2 betala för 1. Jag köpte några olika färger på badlakan, handdukar och gästhanddukar, till ett bra pris👌
I kväll skall jag testa att göra en laxkrans efter ett recept som jag delat på FB
Så här blev kransen. Nästa gång jag gör kransen, blir mer sting på den👌



Smakar den bra, så skall jag fota och berätta.

Ha en fin kväll/Marmor
 

2 kommentarer:

  1. Bra med handdukar till bra pris!
    Snygga handdukar är alltid kul. Vi har en hög med gamla som vi bara använder till hundarna ,-) vilket är ju bra.
    Så handdukar går åt nya som gamla!
    Hoppas kransen smakade gott, vet inte om en kommentar kom fram men helt plötsligt fast jag var inloggad stod inte en rosafluga?! Utan något annat, efter så mycket krångel där det kändes som om bloggen levde sitt eget liv satte jag mig bara och grät var så trött på allt tjafs.Tänkte klicka bort bloggen. Men nu tar jag nya tag.

    Snart kommer väl Söta Morris ,-)

    Ha det jättefint
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
  2. När vi hade labbarna gick det år många handdukar🙂 Använder även till Doris när hon är här. Härligt när man kan göre fynd, som jag gjort idag👌 Kransen blev bra, men nästa gång skall jag själv sätta kryddorna🙂 Morris kommer snart. Dottern skall hämta honom när hon kommer tillbaka från Maldiverna.
    Hoppas du hittar vad som inte fungerar på bloggen snart. Jag fick ditt svar👌
    Ha en fin kväll!
    Kramisar❤❤❤

    SvaraRadera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...