4 november 2018

Hösten är härligt och


färgerna så vackra👌
 photo autumngrap4.gif
Vilken skillnad det blir så fort solen visar sig. Skönt att slippa den fuktiga luften och istället få en hög härlig höstluft👌
Äldsta sonen och svärdottern var förbi och tog en fika innan de skulle vidare till kyrkogården med krans och ljus.
Bra att åka dagen efter gravsmyckningsdagen, då är det lättare att ta sig fram till gravarna.  Det var bilförbud igår, bara taxi och de med handikapps tillstånd fick ta med bilen in på kyrkogården.
 
 photo pumpkins.gif
Det finns gott om pumpor i år!  Har ni fixat till soppa eller något annat gott av pumpa denna helg? Jag skulle gått till Bondens marknad i går och köpt pumpa, men min förkylning stoppade mig. Det får bli en annan dag istället. Rostade pumpa kärnor är supergott som snacks, så ta vara på dem👌 
Marmor

2 kommentarer:

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...