24 november 2018

Det har kommit lite puder i natt

Hejsan och god morgon!
 I natt har det kommit lite pudersnö som fortfarande ligger kvar på trottoarerna. Just nu är det -2 grader. Det verkar som den temperaturen håller sig hela dagen.
Om en stund bär det av till affären och gör lite inköp till helgen. Gårdagens handlingsrunda blev inställd, räckte med tvättstugan😉 Är fortfarande inte helt OK i förkylningen.
När jag kom ut idag så var det nästan tomt på folk på gator och trottoarer. Tänkte att folk har väl handlat av sig under black week. Men tji fick jag! De var i mataffären istället 😯
 
Igår kom några bilder från Maldiverna.
Dottern och svärsonen är på semester.
Vacker Papegoja
och en      
liten Haj i vattnet👌
 
 
 
 


6 kommentarer:

  1. Härligt att vara i värmen! Det var fint med snön, men det får gärna komma lite mer. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag väntar gärna med snön fram till jul. Det blir så lång vinter om den kommer nu.
      Maldiverna är så mysigt, så de har det säkert skönt i värmen.
      Ha en fin kväll!
      Kramen

      Radera
  2. Ja fint lyser upp lite i mörkret. Vad jobbigt att du är förkyld krya på dig. Vi var på XXL uppe i Lännalånga bilköer då var det på lördag.

    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kan tänka mig att det var långa köer på XXL. Jag har varit där när vi var i Länna. Tycker det är en jobbig affär att gå runt i. Nästan som IKEA😉
      Kramis

      Radera
  3. Det är en seg förkylning. Tar tid att bli bra. Vad mycket fint dom får se i Maldiverna ☺
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nu är nr 2 av kylningen mycket bättre👌 Nr 3 hoppas jag inte kommer. De har en fin och mysig semester. De laddar inför Morris ankomst😉 Den 1 december skall han hämtas hem.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...