17 december 2018

Nu är det vitt även här!

Nu är det vitt även hos mig👌 Det är så vackert på gården, alla träd, gräsmattor och gångar är täckta av snö.
Barnen i förskolan har det jättemysigt. Det rullas snö för att bygga snögubbar och ljuslyktor.
Idag har jag tvättstugan. Det känns inte så roligt för det är stortvättsdag☹ tyvärr måste det göras ändå.
Igår var det adventsfika med nybakat. Det var inte jag utan ett av barnbarnen som bakat. Saffransbullar, kakor och Morotskaka.


 
När vi sitter och fikar kommer ett meddelande att ytterligare ett besök är nå väg. Det är barnbarnsbarnet med föräldrar som är på väg. Det blev en mysstund för mig 😍 Alla babyn luktar så gott, bara att " sniffa " på👌


2 kommentarer:

  1. Mums vilken gofika. Grattis till gammelfarmor ☺roligt att ni fick besök.
    Ha en fin dag o kväll. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var verkligen gofika👌 Det känns bra vara gammelfarmor också, lite fin kille❤
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

 Hejsan alla vänner och besökare! Nu  är jag tillbaka i bloggen efter ett långt uppehåll. Det känďes lite konstigt när jag hade öppnat blogg...