14 december 2018

Nu finns det en del att göra om dagarna.

Det är mycket att fixa och dona med nu när det snart är jul. Jag och gubben har klarat av julstädning. Skönt att bara behöva vanlig veckostädning framöver. Julgardinerna i köket skall strykas och hängas upp. Lilla Morris var och hälsade på några timmar i måndags. När husse gick började han gnälla vid ytterdörren😢
När ingen kom tillbaka började M att leta på andra ställen efter husse. Skälla har han lärt sig, det gjorde han många gånger😍 ville väl tala om sitt missnöje😉
Han blev jätteglad när husse kom tillbaka så han fick åka hem😉 Är man en liten valp är det nog tryggast att vara på hemmaplan.
 
Marmor
 


2 kommentarer:

  1. Ja det blir en del fix inför julen.
    Men lilla Morris då som visade så sitt missnöje. Snart kommer han tycka det är kul hos er ☺
    Ha en fin kväll. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Morris kanske är svårflörtad☺ Det kommer säkert att bli bättre nästa gång👌 Vi skall träffas i julhelgen.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...