6 december 2018

Veckans uppdateringar.

Hejsan och god förmiddag!
I måndags träffade jag och gubben lilla Morris för första gången. En lite pigg Maltipoo kille på
2 kg.
Tisdagen träffade jag och gubben Doris, glad som alltid när vi kommer👌
Vi var bjudna till Doris lillmatte som nyss flyttat in i egen bostad. Sonen, svärdottern
 och yngsta barnbarnet var också inbjudna. Det var en fin och fräscht i lägenheten.
Igår onsdag tog jag en promenad i solskenet. Kollade in i några affärer efter
vägen. Några kassar fick följa med hem. men kan inte berätta. Familjen brukar
läsa bloggen 😉

Idag har jag inget i agendan, blir att ta tag i hemmets sysslor, för i morgon
är det tvättdag och besök hos hårfrissan.



2 kommentarer:

  1. Vad trevliga besök ni gjort ☺
    Kul med hundar. Snart blir Morris lika glad som Doris när ni ses.
    Blir frissa för mig också imorgon ☺
    Ha en fin kväll. Kram ❤

    SvaraRadera
  2. Det blev flera trevliga besök i veckan. Lilla Morris är en rolig liten kille. Han var på vet.besök igår. Allt var utan anmärkning👌 Skall bli skönt att besöka frissa. Närmare jul är det fullbokat.
    Ha en fin kväll!
    Kram❤

    SvaraRadera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...