31 december 2018

Om tolv timmar Ă€r det 2019đŸŸ

HĂ€r har vi ett grĂ„tt och dimmig vĂ€der. Sonen som har hus i Spanien har sol, vĂ€rme och gröna grĂ€smattor. Poolen sĂ„g sĂ„ inbjudande ut pĂ„ bilden han skickade.
Jag och gubben kommer att ha ett lugnt firande hemma i soffan. Det kommer sĂ€kert att smĂ€lla bra Ă€ven denna nyĂ„rsafton. Vi ser fyrverkerier frĂ„n olika hĂ€ll hĂ€r i stan, förmodligen sista nyĂ„rsafton som det smĂ€ller. MĂ„ste sĂ€ga att det inte har hört nĂ„gra smĂ€llar Ă€nnu. Det brukar börja flera dagar före nyĂ„r. Det kĂ€nns skönt för alla djur som Ă€r skottrĂ€dda, att det varit sĂ„ tyst👌
 
 

Önskar Marmor



2 kommentarer:

Nu Ă€r jag hĂ€r igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat pĂ„ mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bĂ€ttre. Det var nĂ„gra mĂ„nader sedan jag skrev i bloggen.  Det kĂ€nns som j...