1 januari 2019

1 Januari 2019

Nu har vi ett nytt år! Vi får hoppas att  2019 kommer att bli ett bra år för oss alla.
Jag och gubben hade en lugn Nyårsafton. Kollade på Jill Johnsson jazzkonsert, hon är toppen👌
Det verkar ha varit en lugn nyårsnatt eller så har journalisterna inte vaknat ännu😉 Det var tomt på nyhetsinlägg i morse. Jag tycker att det var mindre med smällar i stan under gårdagen, toppen för   djur🐶
Här är det + 6 grader ute, varmt för årstiden. Det varnas för kraftig blåst framåt eftermiddagen. Kan blåsa uppemot 25 sekundmeter, får hoppas de har fel i prognosen.
Idag skall jag bara mysa, vila och ha det skönt och ladda inför morgondagens tvättdag, som kommer att bli längre än vanligt.

Ha en trevlig Nyårsdag!

Marmor

2 kommentarer:

  1. Visst var det färre raketer/smällare i år. Ha en god fortsättning! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Äntligen har människorna tagit till sig att många människor och djur mår dåligt av smällarna.
      Ha en fin fortsättning!
      Kramen

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...