30 januari 2019

Min dag idagđŸŽ‚đŸŽ”

Nu Ă€r jag ett Ă„r Ă€ldre igen, Vet inte ifall det Ă€r nĂ„got att fira, men har blivit det i alla fall😉 Har sovit dĂ„ligt i natt☹ kĂ€nner mig lite avslagen idag. Sonen kom med PrinsesstĂ„rta och choklad frĂ„n Ejes chokladfabrik. Blev gofika en stund innan sonen skulle vidare👌
Familjechatten har gĂ„tt varm idag, brukar göra det nĂ€r nĂ„got hĂ€nder i familjen. Chatten Ă€r toppen, sprider samma information snabbt till alla. Det plingar till i mobilen nĂ€r det hĂ€nder nĂ„got. Senaste plinget kom frĂ„n mitt barnbarn och barnbarnsbarn som grattade gammelfarmor😍
 

Önskar alla besökare en trevlig kvĂ€ll!

Marmor

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu Ă€r jag hĂ€r igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat pĂ„ mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bĂ€ttre. Det var nĂ„gra mĂ„nader sedan jag skrev i bloggen.  Det kĂ€nns som j...