20 januari 2019

Det blev Söndagsbesök istället👌

Idag kom Doris och husse på morgonfika.
D lika glad som vanligt, och vi likaså att träffa henne och husse👌
Doris fick stanna kvar här några dagar, så mysigt. Det blev en långpromenad på flera timmar med farfar efter Årstaviken och sedan en runda på Södermalm.
 Efter lite lunch och lek, sover D gott nu 😴
Igår var också en mysig dag. Mobilen ringde. Hej farmor, hur mår du och vad gör du? Det var ett av barnbarnen som ringde. Jag komma och fika om en stund, tar med semlor.
Det blev trevliga timmar tillsammans, bland annat knäckte vi ett TV-problem som tog några timmar.

Önskar alla en trevlig fortsättning på  dagen!¨

Marmor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...