4 januari 2019

Dagens shoppingrunda

På förmiddagen åkte jag och gubben till Länna och shoppade.. Jag gillar Rustas hårschampo som finns på 1 liters pumpflaskor. Schampot innehåller mandel och andra naturprodukter som är bra för miljön. Köpte även duschtvål 1 liters pumpflaska, samt hårbalsam i samma märke.
De blev lite annat smått som ramlade ner i korgen. Bl a köpte jag garn, blev helt plötsligt sugen på att sticka😮😀
Sedan bar det iväg till Citygross för helghandling. De hade fin Hummer till bra pris. Jag gillar hummersås till pasta, får bli i veckan som kommer.
 De hade även bra pris på svensk lövbiff 149:-/kg. Köpte drygt 1½ kg.
 Jag skall göra Biff Stroganoff och frysa in. Toppen att bara plocka fram och värma med kokt ris till👌
Innan vi landat i garaget med bilen, passade vi på att hämta den tvätt som vi lämnat bort och fått tvättad.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...