3 januari 2019

Solsken idag

Det är så härligt med solsken, det blir så ljust och härligt!
Några vardagar innan nästa helgafton kommer, känns skönt. Efter trettonhelgen blir det vardag igen och man får vila upp sig😉
Jag hoppas att alla som haft strömavbrott har fått tillbaka sin el. Jobbigt när bl a  kyl och frys blir strömlösa. Tur att det varit så pass kallt att man kunnat ställa ut sina varor.
Idag är jag sugen på Pannbiff med löksås efter all jul och nyårsmat. Husmanskost är något jag gillar. Det finns recept på hemsidan under Marmors´s recept/ husmanskost, som kanske faller dig i smaken.
Tiden går fort, vårt barnbarnsbarn är nu 3 veckor. Han är så fin och söt med mörkt
 

Ha en fin dag!

Marmor



2 kommentarer:

  1. Det märks att det blivit ljusare här och det är så skönt. Gillar ljuset vi har här i norr. Solen tittar fram emellanåt. Så hemskt för dom som är utan ström fortfarande. Läste att Doris är dålig i magen.Hoppas hon är bättre nu. Ha en fin söndag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det går rätt fort nu tills ljuset är här igen👌 Det är så hemskt att det blir sådana här strömavbrott. Kanske på tiden att luftstolparna går i graven och ledningarna grävs ner. De äldre med larm kan inte påkalla hjälp😢
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...