5 januari 2019

Det var länge sedan jag fixade i PS.

Det tog några timmar att komma igång efter ett långa uppehåll med mitt gamla ( PS ) Photoshop. Jag har det inte installerat det på min senaste dator, utan tänkt vänta tills det är dags med en ny dator och då köpa ett nytt PS-program.
Jag tycker det är roligt att göra egna rörliga bilder till hemsidan. Idag blev det några bakgrunder 😉
Idag har vi bara tagit det lugnt. Jag var uppe tidigt och skickade ett grattis till äldsta sonen som har födelsedag idag. De är förkylda i familjen så vi håller oss borta tv, det räcker med de vi redan haft.
till dig
 
Skickar en "nospuss" till 🐶 Doris som inte mår så bra i magen Krya på dig
 

Ha en fin lördagskväll !

Marmor

2 kommentarer:

  1. Alltid kul att leka lite. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det sägs, att leka skall vara bra för själen😉 Jag tycker det är roligt att fixa med PS.
      Ha det så fint!
      Kramen

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...