16 januari 2019

Idag är det kyligt!

God morgon!

Roligt att just du tittar in!
 
Känns att vintern nalkas även här. I morse visade termometern på - 11 grader☹
En tröst i alla fall, vi har fortfarande snöfritt i stan.
 

God eftermiddag!

Jag skulle inte skrivit att vi har snöfritt, för det gäller inte nu på eftermiddagen. Det har varit en kluven dag, blev ett uppdelat blogginlägg. Just nu faller mycket snö, vitt och fint blir det, och säkert mycket halt.
Snart är det dags att börja med middagen. I kväll  blir Spagetti Carbonara, mums👌

Ha en fin kväll!

Marmor

2 kommentarer:

  1. Tänkte väl det att ni har snö nu ,-)) vi har fått massor. Middagen låter god.
    Ha det fint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, snö kom det. Det blev vitt och fint så t o m plogbilarna kom fram. Tyvärr så varade det inte så länge förän regnet kom och all snö försvann.
      Ha det så bra!
      Kramisar❤❤❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...