7 januari 2019

Nu väntar vi igen på ett

oväder i form av  snö och kraftig blåst😯 Nu är nog vintern på väg i alla fall.
Det märks idag att vardagen är tillbaka. Biltrafiken har ökat och fler cyklister på gatorna.
Idag är agendan tom för mig, bara gubben som har ett inbokat möte på eftermiddagen. Jag skall fixa
Biff Stroganoff på 1 kg lövbiff, som skall frysas in.
 Gillar att ha färdig mat och bara värma när det är dags att äta👌 Köpte 2 stora paket med lövbiff, ett ligger fryst och får vänta tills nästa Biff Stroganoff omgång🙂
Jag skall även fixa en Janssons Frestelse under dagen, Något som jag och gubben gillar som lunchrätt.
 

Önskar alla en trevlig dag och välkommen åter!

Marmor

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...