2 januari 2019

Håll hårt i hatten!

 photo 008boyandgirltogether99.gif
Idag får vi hålla hårt i hatten. Det blåser fortfarande och väldigt kyligt i luften. Det har blåst hårt i natt. Vaknade av att det hördes i våra ventiler från ventilationssystemet. Några snöfall kom det
 också i natt.
Idag är det tvättdag. Det var mycket tvätt efter jul och nyår, så det mesta lämnade jag bort för tvätt. Veckotvätten fixar jag själv i tvättstugan. Har nu bestämt att fortsättningsvis lämna bort all
 tung tvätt,t som lakan och annan tvätt som skall manglas och strykas.

Ha en fin dag!

Marmor
 
 

4 kommentarer:

  1. Det var svårt att sova i natt. Till och med katten reagerade och satt och glodde ut. Ha det så fint! /Elisabeth

    SvaraRadera
    Svar
    1. Otroligt vilken kraft det kan vara när det blåser. Assar, tyckte nog det var lite otäckt😯
      Ha det så fint!
      Kramen

      Radera
  2. Det låter skönt att lämna bort en del av tvätten. Ja blåsten/stormen var otäck. Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hoppas också att Doris är bättre idag. Har inte hört något ännu. Det var så skönt att bara behöva plocka in den färdiga tvätten. Just nu är min fibro inte då bra, jobbigt att stå i tvättstugan för länge. Jag kommer fortsätta skicka bort lakanstvätten. Veckotvätten kommer jag att tvätta 2 ggr/v fortsättningsvis. Då blir det inte så mycket tvätt åt gången👌
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Nu är jag här igen👏

Hejsan! Nu har jag piggat på mig igen. Inte helt Ok, men betydligt bättre. Det var några månader sedan jag skrev i bloggen.  Det känns som j...