29 januari 2021

Dagens händelser.

Idag hade jag ett inbokat läkarbesök, uppföljning efter min senaste inläggning på sjukhus i december.
Jag har gjort ultraljudsundersökning på mina njurar efter sjukhusvistelsen. Det var min husläkare som skickat tillbaka remissen för uppföljningen, då sjukhusets röntgensvar var lite otydligt. För ca 14 dagar sedan kom en kallelse från sjukhuset för besöket idag. Innan besöket skulle jag ha tagit blodprover. Proverna var på 2 dagar. Ett skulle vara fastande och ett ej fastande. Prover och röntgensvar var utan anmärkning👌 
Mr R överraskade med Nejlikor med grönt efter läkarbesöket, mina favoritblommor! Vi fick även besök av äldsta sonen på eftermiddagen. Han hade med sig Semlor till fikat, så smarrigt.

 Marmor


3 kommentarer:

  1. Vad bra att det visade ok med prover och undersökningar. Nejlikor är vackra blommor.
    Tycker dom brukar hålla sig fina ganska länge.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var skönt att allt är OK. Var lite orolig efter att kallelsen till sjh kom på posten. Nejlikor är en av mina favoritblommor. Lite socker i vattnet, så står de länge.
      Ha det så fint!
      Kram❤

      Radera
  2. Vilket bra läkarbesök att allt var bra, ! ,-))
    Sen nejlikor och besök från son o semla, en riktigt bra dag! Allt gott till dig! STOR LRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...