11 januari 2021

Vardag igen!

Nytt År och vardag igen, då börjar kallelserna komma till olika genomgångar.
Först ut detta år är Mr R som är kallad hit för en genomgång.

 
Bäst passa på medans man har antikroppar. Det bara ökar med covid-19 trots alla restriktioner, lite konstigt, kan man tycka. Det sita jag läste idag är att antikropparna vad de vet, fungerar i minst 9 månader efter det man blivit frisk från covid-19.
I går kom det lite snö här i stan, men inget som ligger kvar på gator och trottoarer. Jag är glad så länge det går att använda trottoarerna. Snön gillar jag, det blir mycket ljusare ute👌

 


4 kommentarer:

  1. Ja covid-19 bara ökar o dödstalen är så tragiska.
    Tycker det är jobbigt när det är på det här viset.
    Jag gillar inte att åka på affären o är noga med avståndet. Men då ser man folk som inte bryr sig alls o vill komma nära så man får göra ordentliga svängar själv för att komma bort. Hade tyckt det varit bättre om alla hade munskydd o höll avstånd.
    Men men det är som det är.
    Ha en fin kväll. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller med dig om munskydden. Det skulle vara krav gör alla. Det gäller att handla tidigt eller efter allas luncher. Jag märkte idag att det var fler som som hade skydd på dig.
      Ha en fin kväll. Kram❤

      Radera
  2. Tycker det varit lite väl slappt i Sverige, man får göra som man vill, folk bryr sig inte.
    Här har vi snö och sån halka!
    Min man skulle varit på kontroll hos tandläkaren igår, missade så nu får han beta ändå!
    Ha det jättefint STOR KRAM från mig!,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Idag såg jag fler personer med munskydd, ett framsteg👌 Så tråkigt att din man missade tandläkaren. Sånt som kan hända oss alla.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...