23 januari 2021

Solsken idag!

 Härligt att solen kom fram, det var ett tag sedan. Trots en utetemperatur på + 5 grader, kändes det bara som + 2. 
Undrar hur länge det skall ta att komma igång efter covid-19. Är trött dagtid från och till. Tidigt i sängen på kvällen, men det hjälper inte. Sitter och somna framför datorn flera gånger. Äter D-vitaminer dagligen och  Berocca brustablett 1 - 2 ggr / vecka. Har hört att fler lider av trötthet som haft covid-19. Får hoppas att det blir bättre när vårvärmen kommer😉

Ha en fin kväll/Marmor

4 kommentarer:

  1. Vad jobbigt det måste kännas med en sån trötthet efter covid-19. Det kan nog ta lång tid för vissa.
    Det är så olika hur man drabbas. Otäck sjukdom.
    Vi får hoppas att det så småningom blir bättre för dig.
    Kram ❤

    SvaraRadera
  2. Det är verkligen jobbigt med tröttheten om dagarna, trots skaplig nattsömn. Som du skriver, många olika varianter på vad som kommer efteråt.
    Ha en fin dag!
    Kram❤

    SvaraRadera
  3. Smoothie med sonen lät gott! Och att se Doris ,-)
    Vintern börjat om, så halt på sina ställen.
    Så tråkigt att höra att du inte mår bra än efter covid. Vet du när du hade covid? Min man mår så dåligt att jag riktigt orolig efter han hade covid. Otroligt otäckt är det. Hoppas Sverige kommer igång med att vaccinera fort nu, det tar tid! Jag känner mig också trött och precis som du somnar lite här och var. Det är många som inte mår bra efter, läskigt!
    Krya på dig! Ha det jättefint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi vet inte när vi hade covid-19. Testades i början på juni, var negativ. Ny test november även då negativ. Testades om antikroppar, då fick jag besked att jag hade antikroppar. Om jag tänker tillbaka kan jag haft covid i november. Tröttheten går och kommer går på provkoll just nu. Din msn kanske behöver göra några blodprov och kolla värdena.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...