28 januari 2021

Vitt och vackert!

 Nu har även stan fått vitt och fint. Pulkor och barn vandrar till parken för att åka i backarna och göra ☃️.  En tur med 🛵 blev det idag. Tur jag köpt en lång varm kappa som även täcker benen när jag sitter. Nu slipper jag känna kylan om benen , som varit lite jobbigt tidigare👌 När jag och Mr R kom till affären, såg vi ut som 2 snö☃️ Det är så skönt med nya stora ICA när jag tar mig fram mellan varugångarna. ICA sålde  kaffekapslar till  kaffemaskinen Nesspresso 4 paket = 40 st kapslar för 100:-👏

Det blev en storhandling som inte var planerad. Tur jag kan ha en stor tung kasse på 🛵 Dramaten och en stor kasse fick Mr R dra, bära hem. Det var tungt och jobbigt i snömodden. 

Ha en fin kväll/ Marmor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...