22 januari 2021

Vintern har backat!

Regnet det bara öser ner🌧 och gjort sedan tidig morgon

 
Idag har vi trĂ€ffat sönerna och Doris, Äldsta sonen kom först, vi tog en fika och Smoothie pĂ„ olika bĂ€r. Jag hittade fĂ€rdiga pĂ„sar med  frysta olika frukter till smoothie sist jag var och handlade. Gjorde en stor sats för jag visste att yngsta sonen och Doris skulle komma och Ă€ta frukost innan de skulle Ă„ka och jaga.

Skönt att det Ă€r helg, skall bara slappa och mysa. Har varit pĂ„ sjukhuset 2 dagar i följd och tagit en massa prover. Har inte blivit riktigt pigg efter covid-19 . Det Ă€r tydligen mĂ„nga som fortfarande kĂ€nner sig trött efter att ha haft covid-19,  Idag hörde jag pĂ„ nyheterna att vaccinet Modernt har transporterats med för hög kyla, mĂ„nga tusen som fĂ„r vĂ€nta pĂ„ sin vaccination  FĂ„r hoppas att det inte blir en massa strul med vaccinationerna.

Ha en fin kvĂ€ll! 

Marmor


2 kommentarer:

  1. Det verkar ha blivit en del strul med vaccinet..fÄr vÀl se om det blir nÄn ordning pÄ det. Tycker allt Àr sÄ oklart.
    Ha en fin dag. Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det jag tycker kÀnns oroligt Àr att det Àr oklart om vaccinet fungerar pÄ motationerna. Det verkar finnas en del biverkningar pÄ vaccinet som anvÀnds idag. Vi fÄr hoppas att allt blir bra till slut!
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

ValborgsmĂ€ssoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vĂ€nner och besökare som tittar in i bloggenđŸŒŸđŸŒč Det kĂ€nns det gĂ„tt lĂ„ng tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...