8 januari 2021

Nätshopping

Så här känns det att jag behöver efter alla helgdagar. Inte på grund av att jag är utarbetad, utan det börjar bli långtråkigt  med detta coronavirus efter 1 år.
Det gäller att näthandla och hålla sig borta från alla som skall handla på rea. Jag har hittat en bra sajt att handla ifrån. Blev några nätsökningar jag hittade vad jag sökte. Har letat morgonrock en längre tid vill bara ha velour som är mjukt och skönt att mysa i. Hittade även en lång kappa som kommer bli varm och skön i vinter när jag sitter på skotern.
Vi har fått se lite snöfall men det vita ligger försvinner fort. Just nu kommer det något vitt igen från ovan.

Ha en fin dag!


2 kommentarer:

  1. Bra att du hittat ställe du kan handla från, mjuk är mysigt, hoppas kappan blir varm o skön, här snöade det så fint, men sen blev det vått, snön ligger kvar men ändå.
    Är själv inte ute och handlar, och oj nu var det många som smittats, och många döda på ett dygn! oroväckande!
    Ha det jättefint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är toppen när man hittar det man behöver på nätet. Snön ligger inte kvar ännu. Det blir bara blött efter varje snöfall. Vi går och handlar själva nu. Handla mat på nätet har jag blivit mätt på nu. Efter 1 år är det ungefär samma varor man kan handla. Det är bra att det finns den möjligheten för de som inte kan komma ut. Håller med dig om att det är oroväckande med covid-19 statistiken.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...