6 mars 2020

Härligt med solsken och blå himmel!

Idag kommer lilla jag till mormor och morfar, det gillar jag!
Det blir säkert några promenader med morfar när husse och matte är på korvmässa. Jag tror också att jag får mitt älsklingsgodis av mormor👏
Vi har ett underbart väder idag. Det är en dag med solsken som jag längtat efter länge. Det skall bli en tur med Skotten lite senare när Morris kommit.
Fredag idag, veckorna bara försvinner. En tröst är att det går fort tills vårvärmen kommer tillbaka.
Ha en fin dag 
och

2 kommentarer:

  1. Härligt, söta Morris, vilken tur ni har att ha både Doris o Morris som gärna kommer på besök!
    KRAM KRAM Primrose ,-))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är så mysigt att ha djur omkring sig. Så trevligt när de kommer👏
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...