22 mars 2020

Härligt vårväder!

 
Ett underbart väder! Solen skiner från en klarblå himmel, Synd bara att det är lite kyligt, bara + 4 grader. Det gäller att söka en läplats, då är det riktigt mysigt. Koltrasten njuter, håller gratis  konsert upp ifrån trädgrenarna.Uteserveringarna har öppnat på Medborgarplatsen. Det är alltid många gäster som sitter och myser när solen skiner.
Tisdag. onsdag i kommande vecka skall det bli varmare, då planerar jag att åka och titta på nya bra Guldbron vid Slussen, Hoppas kunna ta en bild på bron som jag kan visa i bloggen.

2 kommentarer:

  1. Rätt kyligt men härligt väder.

    Kul att få se bilder av bron, en guldbro låter häftigt!
    Ha det jättefint :
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skall fota om jag hittar en plats där jag kan stå med skotern och vädret tillåter.
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...