10 mars 2020

Måndag, Tisdag och ny vecka

 
Måndag: Mysigt att vakna till solsken och 6 plusgrader Nu har vi + 9 och sol, helt otroligt! Snart skall jag och gubben ta en promenad. Jag skall besöka Ringen vid Skanstull och samtidigt kolla in den nya Indiska restaurangen som öppnat i Teatern.
I helgen har jag bara slappat, det behövs ibland. Kollade på melodifestivalen, tycker den är ganska tramsig denna gång. Jag tycker Hannas låt var bra, men den räckte inte ända fram.
Mamas gjorde en bra tävling med en bra låt. Värdiga vinnare👏
Tisdag:Idag var det inte lika roligt att vända upp persiennerna det var regn och gråväder. Tur i alla fall att det inte är kallt. Plusgraderna verkar stanna kvar, så någon vinter ser det inte ut att bli här inne i stan.


4 kommentarer:

  1. Idag soligt, sen mulet o regn om vart annat ,-)
    Jag gillade inte Mamas eller tvåan!
    Kul med promenad och kolla in nya ställen.
    Ha det jättefint STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gråmulen morgon, men regnfritt. Väntar på solen skall komma fram, då blir det en prommis👌
      Ha en fin dag!
      Kram♥️

      Radera
  2. Skönt att bara kunna slappa nångång.
    Melodifestivalen har jag inte följt i år heller. Tycker den blir så långdragen med alla andra chansen o.s.v...så vi har skippat den :)
    Ha en fin dag. Kram ❤️

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag håller med dig! Jag kommer också att skippa den framöver.
      Ha en fin kväll!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...