29 mars 2020

Glad överraskning

Kom en signal  från dörren . Utanför stod ett barnbarn med flickvän med en
påse Semlor från Gunnarsson
De hade ringt före och talade om att de skulle komma och lämna en påsen utanför
dörren. Jag ville att de skulle ringa på. så jag kunde se dem och säga några ord. Vi höll
avståndet på minst 2 meter👌 Det var mysigt att se dem i verkligheten,
Våra underbara barn och barnbarn, ringer och är så måna om att vi har det bra och har allt 
det vi behöver hemma, annars handlar de åt oss.


4 kommentarer:

  1. Guld värd! Härligt.....fint par! ,-)
    Då njöt ni extra mycket av semlorna.
    Ha det jättefint
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. De smakade extra gott😍
      Underbara ungdomar!
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera
  2. Hoppas du mår bra!
    Du tar det kanske bara lugnt ,-)
    Men blir lite orolig du brukar ju lägga ut inlägg varje dag!
    Tänker på dig!
    STOR KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för din omtanke❤ Jag mår bra bara lite mycket värk just nu. Jag försöker skriva varje dag, men det kommer oftast något annat i vägen. Nu skall det väl lugna ner sig snart, får vi hoppas.
      Hoppas du och familjen mår bra!
      Ha en fin dag!
      Kram❤

      Radera

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...