2 juni 2020

Balkongodling

Odling kanske var att ta i😉 jag har tvĂ„ olika tomatplantor och en kruka med
grÀslök. Jag har alltid haft svÄrt att fÄ grÀslök att ta sig ordentligt. Jag tycker att
strÄna blir sÄ mjuka och ramlar gÀrna Ät sidan. Tar gÀrna emot tips hur jag skall
fixa grÀslöksplantorna i krukan. GrÀslök kanske helt enkel inte passar för odling
i kruka.
MÄrbacka Pelargonian verka dÀremot trivas vÀldigt bra. Den vÀxer och det kommer
fler blomstĂ€nger med knoppar👏
IgÄr hade vi 26 + och strÄlande sol. Idag Àr det sol och moln och maxtemperatur 19 grader.
Det blir en promenad senare underdagen. Har lite vi mÄste fixa först.

4 kommentarer:

  1. Ingen aning, jag har inte ens en grön nyans pÄ fingrarna, men lÀser gÀrna tips du fÄr sÄ jag lÀr mig ,-)
    Vilken underbart vacker MĂ„rbacka pelargon ,)
    En favorit för mamma. SÄ varmt! Idag har hundarna simmat ,-))
    Ha det fortsatt fint KRAM Primrose ,-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har inga gröna fingrar. Det finns mÄnga gips pÄ youtube om vÀxter.
      Ha en fin dag !
      Kram♥️

      Radera
  2. Tomatplantorna ser fina ut. Roligt att du kan odla lite iaf ��
    GrÀslök har jag pÄ en blomkulle...och den kommer upp Är efter Är. SÄ den stÄr fritt.
    Fin pelargon du har. Den trivs hos dig.
    Ha en fin dag . Kram ❤

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mysigt att ha lite och pyssla med. Hoppas det blir nÄgra tomater ocksÄ. Pelargonian Àr jÀttefin, verkar trivas.
      Ha en fin dag!
      Kram♥️

      Radera

ValborgsmĂ€ssoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vĂ€nner och besökare som tittar in i bloggenđŸŒŸđŸŒč Det kĂ€nns det gĂ„tt lĂ„ng tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...