19 juni 2020

Midsommarafton 2020 och lite annat blandat.


Det blir en lugn Midsommar hemma hos mig och Mr R . En tur med skotern i sommarvärmen tar vi lite senare under dagen, Just nu är det en stor sol och 23 grader. Något varmare kan det bli framåt dagen.

Önskar alla en mysig och trevlig Midsommarhelg🌻🌸🍀

=======================
Igår var vi och åt Fich´n chips vid Hammarby hamnen.

Det smakade så gott! Vilken Fich´n chips, mums, Den serverades inte i tidningsstrut
som i England, men smakade mer än den jag åt i London.


Mina Tomatplantor och min Mårbacka pelargon.Inget fel på
växandet i alla fall😮

Marmor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Valborgsmässoafton 2024 med ☀️ och 18 grader!

Hejsan alla vänner och besökare som tittar in i bloggen🌾🌹 Det känns det gått lång tid sedan jag bloggad. Har drabbats av blodförgiftning 2...